Egyszerű mandala

Az időhiány miatt mostanában a könnyen-gyorsan elkészülő mutatós manikűröket szeretem, ez a mandala minta is így készült. Elővettem egy jól fedő nude lakkomat, erre került egy réteg apró csillámos holo lakk, majd feketével a mandala minta. A nyomdázáshoz a Born Pretty Storetól tesztelésre kapott BPL-052-es lemezt használtam, és hogy legyen benne egy kis izgalom is fűszereztem egészet 1-1 bronzos strassz kővel a minta közepén.



A lemezt INNEN tudjátok megrendelni.


Szeretitek a nyomdázást strasszokkal feldobni?


ITT találtok még több nailarttal kapcsolatos terméket. A csapat még egy 10%-os kupon kóddal is meglepett BHB10, amit Ti is felhasználhattok vásárlás során.

Megjegyzések

  1. Tényleg nagyon mutatós! (-: Én régen kedveltem a strasszokat, de újabban nem nagyon használom őket.

    VálaszTörlés
  2. Kell az a kő a manira, nagyon tetszik! Én inkább odapöttyintek valami holo vagy fémes lakkal, mert zavarna a kiálló kő, de nagyon feldobja a manit egy kő vagy szegecs, az tény.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése